Szeretettel köszöntelek a Akciós Nyaralások klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Akciós Nyaralások klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Akciós Nyaralások klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Akciós Nyaralások klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Akciós Nyaralások klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Akciós Nyaralások klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Akciós Nyaralások klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Akciós Nyaralások klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
Kutatópont: nem divat a netes szállásfoglalás
Az online szállásfoglalás egyelőre kevésbé bevett szokásnak számít hazánkban, ugyanis a magyar internetezők 46 %-ra nem jellemző, hogy a világhálón foglalná le a szálláshelyét, míg 22%-uk mindig él ezzel a lehetőséggel ‒ derült ki a Kutatópont reprezentatív online közvélemény-kutatásából, amelyet az internezők körében végzett májusban. A piac- és közvélemény-kutató cég felmérése szerint a magyar internetezők csupán fele tervez idén nyaralást, többségük az országhatáron belül (31%). Úgy tűnik, hogy utazásra leginkább a diplomások költenének, ugyanis 70 %-uk tervez valamilyen vakációt, ráadásul minden ötödik diplomás internetező belföldre és külföldre is utazik idén nyáron. A Kutatópont reprezentatív kutatásából az is kiderült, hogy az online információgyűjtés – szemben a szállásfoglalással – sokkal elterjedtebb az internetezők körében, mind a szállással, mind pedig az úti céllal kapcsolatban. A gyakori internetezők 60 százaléka minden alkalommal utánanéz a világhálón a lehetséges szállásoknak, valamint a kétharmaduk az úti céllal kapcsolatos információk beszerzésére is használja a webet. A legtudatosabbnak a fiatalok és a diplomások számítanak, ugyanis a 18-29 évesek 77 %-a, míg a diplomások 86 %-a nem indulna el nyaralni anélkül, hogy ne tájékozódna az interneten az úti céllal kapcsolatban. Az internetezők felére jellemző, hogy szeretik egyénileg megszervezni a nyaralásaikat, minden második válaszadó felelt így (közülük is felülreprezentáltak a diplomások), míg minden ötödik megkérdezett inkább valaki másra bízza az utazás megszervezését. A kutatásból az is kiderült, hogy a nyaralásokat szívesebben töltik szűk családi körben (60 %), azonban a fiatalok (18-29 évesek) ötöde szívesen üdül nagyobb baráti társasággal.
A kutatók az online megvásárolható kuponokról is érdeklődtek az 1000 válaszadónál; megállapításuk szerint a gyakori internetezők közül csupán minden tízedik vásárolt valaha kedvezményes kupont az utazásához az interneten (diplomások közül minden ötödik), míg szintén minden tízedik válaszadó még nem is hallott erről a lehetőségről. Azok közül, akik idén terveznek nyaralást (akár belföldön, akár külföldön), 20 %-uk szándékozik ilyen jellegű kedvezményt igénybe venni az utazásához.
A
nyaralási kupont vásárlókról elmondható, hogy jellemzően 40 év alattiak
(65 %), felsőfokú végzettséggel rendelkeznek (43 %) és Budapesten élnek
(34%). Mindössze az internetezők 6 %-a vásárolt már valamilyen
belföldi kulturális, zenei vagy gasztronómiai fesztiválra internetes
kupont, amit erősen meghatároz a válaszadók lakóhelye is. A budapestiek
13 %-a vett már ilyen jellegű kupont és mindössze 6 %-uk nem hallott
róla, míg a városban élők csupán 4 %-a élt ilyen kedvezménnyel, 14 %-uk
pedig nem is értesült erről a lehetőségről.
/Forrás: TTG Hungary/
|
|
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Kapcsolódó hírek:
A Külügyminisztérium figyelmeztet a tunéziai tömegtüntetések miatt
A tengerbe süllyesztettek egy Airbust Kusadasinál
http://www.akciosnyaralasok.hu/
Sűrűbbé válnak a buszjáratok Ferihegyre